keskiviikko 3. helmikuuta 2010

Sisustusta

Tässä rivi henkareita joista jo puhuinkin.




Hahtuvainen josta en saanut aikaiseksi mitään neulahuovutuksella pääsi mummin lahjoittamaan purkkiin ikkunalaudalle. Sisustusta tämäkin.



Liekö Aarikan purkki, hintaa oli lätkäisty 4,50 joka kassalla oli ilmeisesti lukuvirheestä muuttunut 1,50 euroksi. Huomasin tosin vasta matkalla kotiin.



Lapaset etenee, toinen on jo valmis ja mä olen ihmeissään että miten voi olla mahdollista. Lapasen tekeminen piti olla vaikeaa.

Menninkäisen imetyspuuhat uhkaavat loppua, ja mä olen ihan kummissaan että mitä mä sitten sille annan. Tarkoitus olisi että vuoden ikään mennessä me syödään samoja ruokia, ja jos mä alan antaa Menninkäiselle lehmänmaitopohjaista korviketta, niin tuntuu sitten tyhmälle itse olla käyttämättä sitä. En mä kyllä keksi mihin mä sitä tarvitsisin.

Käsityö innostus ulottuu jopa niin pitkälle että korjasin täällä ensikodilla yhden työntekijän housut. :D Ja pari laukkuakin on tehty, ensimmäinen tosin hieman epäonnistui, mutta toinen meni ihan jees. Harsoista on tehty imuja, idea varastettu Sannikalta. Ja alushousuja yritin tehdä vanhoista kankaista. Pientä hienosäätöä vaatii, ja ehkä vähän vinkkejä pitää kysellä.

Menninkäinen vetelee aamu uniaan joten mä hyökkään puikkojen kimppuun, jättäkäähän kommenttia jos lueskelette!

2 kommenttia:

  1. Lapasten teko ei ole vaikeaa! Ja kaiken muun teko on vielä helpompaa : D

    VastaaPoista
  2. lapasten teko on vaikeaa!peukalo on saatanasta!!!:)Jos viel myöhemmi tarviit lisää harsoja niin niitä saa sit meiltä:)Kunhan tuo sottaaminen vähän helpottaa.Miul on joitain verhoja ja vanhoja vaatteita jos niistä keksit jotain niin pyydä vaan:)

    VastaaPoista